2016年9月2日金曜日

Stuck?! Sketches September 1st

Stuck?! Sketchesの9月のスケッチが発表になりました。今月は賞品もいつもより多いみたいです♡ランダム、なかなか当たるの難しいですが、投稿しなきゃチャンスもない!と言う事で、9月1発目、作りました。


スケッチはこちら↓



初めての義弟くんの写真です。

「hooray」

台紙を決めるのに何分かかったか💧決まってからは早かったです。

塩ラーメンが有名なラーメン屋さんで醤油ラーメンを頼む彼(笑)


レイヤー祭り


エンベリとHeidi Swappの着色剤とステンシルを使いました。


最近、モノクロがブームです。ホワイトカードストック大好き
私には柄on柄は冒険でしたが楽しかったです(*Ü*)


ご訪問ありがとうございました☆



I've made this layout using a sketch from Stuck?! Sketches. It took me a while till I decided which background paper I use. 
 I like my brother in law's happy face with a delicious ramen noodles. 

Enjoyed Layering. Love the black ,white and a tip of lovely colours.


Thank you for stopping by.

Kumi


4 件のコメント:

  1. Great page, love the bold colours! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    返信削除
  2. So FUN!! Love the splash of gold against the black & white
    Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    返信削除
  3. Love the pop of bright colours, a fabulous take on the sketch. Thanks for playing along with Stuck?!

    返信削除
  4. Love your layering! Thanks for playing along with us over at Stuck?! Sketches!

    返信削除